Heb je vragen?

FAQ

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Ja, zeker als het gaat om vliegveld vervoer laten we niets aan toeval over.
Uiteraard kun je altijd nog even wanneer bellen als je dat prettig vindt.

Hoelaat je op schiphol aanwezig dient te zijn, wordt in principe geadviseerd door je luchtvaartmaatschappij.
Doorgaan is dit zo’n 2 uur van te voren voor Europese vluchten en 3 uur van te voren voor Intercontinentale vluchten.
(Bron Schiphol.nl)

Hierbij komt uiteraard nog de reistijd van jouw woonplaats naar Schiphol.
Houdt hierbij rekening met eventuele files of andere factoren die voor vertraging kunnen zorgen.
Gun jezelf de rust en reken liever te ruim dan te krap.

Dit is net wat je voorkeur heeft.  Je kunt ervoor kiezen vooraf (via de website) te betalen met Ideal, maar je kunt ook gewoon  in de taxi afrekenen met pin, creditcard of contant.

Getoonde tarieven zijn altijd voor de hele Taxi.
Dus of u nu met 1, 2, 3 of 4 personen reist, het totaalbedrag blijft hetzelfde.

Nadat je bent geland op schiphol, is het raadzaam direct je telefoon aan te zetten, zodat je bereikbaar bent.

Vervolgens kun je na het afhalen van de bagage, bellen naar 030 269 07 24.

De Taxi staat dan binnen zo’n 5 minuten klaar bij de hoofdingang. Dit is boven de vertrekhallen.
Buiten loopt u richting de verste rijbaan waar de taxi’s staan opgesteld.

Boekingen kunnen tot 72 uur van te voren worden gewijzigd of geannulleerd.

CheapCab denkt met u mee en houdt eventuele wijzigingen van uw vlucht in de gaten.
U hoeft dus geen actie te ondernemen wanneer uw terugvlucht vertraging heeft.

Ja dat kan. Gelieve hiervoor telefonisch contact op te nemen.